دو نکته در خرید امن

زمان تقریبی مطالعه : کمتر از یک دقیقه
دو نکته در خرید امن

نکته اول: مواردی که به آنها اشاره شدن الزاماً صحیح نیستند. ممکن است یک فروشگاه اینترنتی تازه کار وجود داشته باشد که کاملا معتبر بوده و از استاندارد ایمنی بسیار بالایی هم برخوردار است و در طرف دیگر احتمال برخورد با یک وب سایت پر سابقه اما کلاهبردار هم هست. به تعداد کاربرانی که در هر پستی کامنت میگذارند یا جزو فالوئر های یک صفحه اینستاگرامی یا اعضای کانال تلگرامی هستند توجه نکنید. این روزها حتی فالوئر اینستاگرام هم به راحتی قابل خریداری است (آن هم با تضمین لایک!)

نکته دوم: قیمت ها در برخی موارد می توانند راهنمای بسیار خوبی برای شما باشند. اگر به دنبال خرید یک تلفن هوشمند از فروشگاه های اینترنتی هستید می توانید به راحتی با کمی جست و جو محدوده قیمتی مورد نظر را پیدا کنید. برای مثال اگر یک گوشی در تمامی فروشگاه ها قیمتی در حدود 1 میلیون تومان (با کمی تفاوت بین وب سایت ها) داشته باشد، مطمئنا وب سایتی که همان گوشی را با قیمت 500 هزار تومان در فهرست فروش خود قرار داده در تلاش برای خالی کردن جیب شماست.

مدیر
پنج شنبه، 20 مهر 1402

برچسب



خرید اینترنتی خرید

اگر در سال های گذشته فرآیند خرید یک محصول عبارت بود از تصمیم برای خرید، آماده شدن و طی کردن مسیر خانه تا فروشگاه یا بازار، جست و جو به دنبال کالای مورد نظر، مقایسه قیمت بین چندین فروشگاه، خرید و در نهایت برگشت به خانه، حالا و به لطف اینترنت و البته فروشگاه های اینترنتی، می توانید در حالی که روی مبل دراز کشیده اید و در حال دیدن برنامه تلویزیونی مورد علاقه خودتان هستید، هر کالایی را به راحتی از انبوه وب سایت های فروش اینترنتی خریداری کنید.

مدیر

6 ماه پیش

نظر شما

متن نظر